Long time ago..

Var ett tag sen jag skrev nu, kan ju faktiskt vara skönt att skriva av sig ibland. Har kollat på de tre säsonger av Dexter nu på tre dagar.. Börjar snart klättra på väggarna tror jag, men jag har så jäkla ont! Jag har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjort dom här dagarna nu.. Hade ju lunginflammation, sen Influensan och på allt de inflammation i munnen så jag kan knappt äta.. Kan inte somna på kvällen och inte sova ut på dagarna heller.. Ipren är min drog :( Ipren, té och halstabletter.. Men jaha, vad har hänt sen sist jag skrev då.. Hm, jag har varit med min underbara man, ja.. Typ det? Haha.. Han är min andra hälft å min bästa vän, vet inte vad jag skulle göra utan dig! Jag älskar dig något otroligt mitt hjärta! Ett år har vi vart tillsammans nu, kan inte fatta hur snabbt det går, helt otroligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0